5.0/5 rating 1 vote

Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy

Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy
Производитель: Roden Тип модели: Вертолет Масштаб: 1/72 Автор: Lumy

Модель прив'язного гелікоптера часів Першої світової війни PKZ-2. Виробник Roden. Автор Lumy.

Вітаю шановне модельне товариство. Виставляю на Ваш розсуд модель прив’язного гелікоптера PKZ-2. Історія цього апарату розпочалася у часи Першої світової війни, коли перед військовими постало завдання знайти заміну аеростатам, які, зважаючи на свою легку займистість, були легкою здобиччю для авіації та зеніток. Тоді постала ідея використання гвинтового апарату з вертикальним злетом. Запропонував її обер-лейтенант імператорсько-королівського повітроплавального корпусу Стефан Петрочі. В основі його концепції лежали наступні складові: невеликі розміри апарату, що робило його складною мішенню, прив’язна схема, що  забезпечувала керованість під час польоту, використання електричних двигунів, що давало практично необмежений час польоту, і наостанок  телефонний зв’язок із землею. Перші випробування подібних апаратів зазнали невдач, але дали можливість виявити основні прорахунки у профілях несучих гвинтів.Проблему взявся вирішити Теодор фон Карман, який дослідив зі своєю командою більше аніж 1500 варіантів і все таки зумів знайти оптимальний профіль гвинта. Весною 1917 року разом із лейтенантом Вільгельмом Журовцем він приступив до втілення своєї ідеї. Після вдалих випробувань своїх моделей винахідники навіть отримали патент від Німеччини на цей апарат, але проблеми із силовою установкою призвели до аварії і проект PKZ-1 перестали фінансувати.Вільгельм Журовець не зупинився невдачі. Знайшовши спонсорів він продовжив дослідження. Відмовившись від попередньої чотиригвинтової повздовжньої схеми компонування він запропонував двогвинтову співвісну. Електродвигуни були замінені на двигуни внутрішнього згорання. Фюзеляж гелікоптера PKZ-2 являв собою три радіальні ферми з труб, на яких встановлювалися двигуни. Шасі складалося з чотирьох надувних балонів – одного центрального та трьох менших під фермами. До цих же ферм прикріплювалися три прив'язні троси. В ході випробувань конструкція була доповнена корзиною для спостерігача, встановленої над гвинтами. Злітна вага гелікоптера з запасом пального на годину польоту сягала 1400 кг. Перший політ апарату стався 2 квітня 1918 року. Гелікоптеру вдалося піднятися аж… на півтори метра – потужності трьох стосильних двигунів «Гном» виявилося замало. Тоді було прийнято рішення про заміну їх на 120-ти сильні «Рони». Вже 17 травня було досягнуто висоти у 150 метрів. Але через нестабільність роботи силової установки було вирішено продовжувати випробування на висоті 45-50 метрів.Після 35 вдалих злетів  було вирішено презентувати апарат високому військовому керівництву 10 червня 1918 року. Але в присутності офіційних осіб почалися проблеми із двигуном і  гелікоптер зазнав аварії. Після цього було вирішено проект закрити. 21 червня 1918 року PKZ-2 припинив своє існування.Робота над моделлю  розпочалася кілька років тому. Планувалося виставити її на конкурс "Вертолітник", але змоги закінчити її ніяк не видавалося. Лише на початку 2016 року вдалося повністю її завершити. У збиранні вона не представляє собою нічого складного. Єдиним слабким місцем видалися пластикові ферми, які часто через свою малу товщину ламалися. Модель розмальована переважно акрилом від Vallejo, баки - мідь від Tamiya. Троси – силіконова нитка – аналог білоруської. Імітація дерева на гвинтах та підставці – акрилова основа та масляні фарби.

Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy Модель вертолета PKZ-2 Roden 1/72 от Lumy

forum

Дата создания

08 Апрель 2016

Комментарии (0)

Оставить комментарий

Пожалуйста, войдите, чтобы комментировать.